مستند فاش کردن اسرار شعبده باز های بزرگ جهان - Mask Magic:Magics Biggest
 
فروشگاه
فروشگاه
 
 

جزئيات :   مستند فاش کردن اسرار شعبده باز های بزرگ جهان - Mask Magic:Magics Biggest

شعبده باز ماسک دار راز های بزرگ شعبده بازی مثل عبور از دیوار،پرواز کردن،غیب کردن فیل را فاش میکند

مستند فاش کردن اسرار شعبده باز های بزرگ جهان - Mask
Magic:Magics Biggest Secres

مجموعه شعبده بازی های ماسک اولین مجموعه آموزشی پشت صحنه دنیای سحر و جادوی شعبده بازی های مشهور دنیا می باشد که برای اولین بار در سال 1997-1998 از یکی از شبکه های تلویزیون ایالات متحده امریکا پخش گردید.
فصل اول این مجموعه دارای 4 قسمت ، فصل دوم 13 قسمت و شامل دو قسمت ویژه می باشد که شاید بتوان گفت یکی از بهترین مجموعه هایی است که تمام اسرار افراد بزرگ شعبده بازی جهان را فاش کرده و به نمایش می گذارد.
هنرمند اصلی این مجموعه آقای ول ولنتینو میباشد که خود یکی از شعبده بازان مشهور دنیا است .
ولنتینو در این مجموعه پشت صحنه بزرگترین شعبده بازی های دنیا از جمله کارهای دیوید کاپرفیلد ، کریس آنجل ، هری هودینی ، دیوید بلین و دیگر شعبده بازان نامی جهان را به نمایش در می آورد .
شعبده بازی های بسیار شگفت انگیزی چون نصف کردن انسان ، پرواز کردن در آسمان ، غیب کردن فیل ، معلق کردن دستیار در هوا ، غیب کردن اجسام بزرگ و هزاران شعبده بازی بزرگ را به نمایش در می آورد.
برخی از رازهایی که در این بازی بازگو میشود در برخی فروشگاه ها به قیمت های گزافی فروخته میشوند اما شما می توانید با خرید این مجموعه چندین راز بزرگ را یکجا فرا بگیرید.
زندگی نامه ول ولنتینو:
ول ولنتینو از دوران کودکی به شعبده بازی علاقمند بوده و دانم در حال انجام کارهای عجیب و غریب بوده است .او در ابتدای کار فقط در محافل دوستانه و در مدرسه برای دوستانش شعبده بازی میکرده اما دیری نپائید تا او سر از چند برنامه شبکه تلویزینونی در آورد .
ولنتینو توانست در مدت کوتاهی پا در جای بزرگان شعبده بازی دنیا بگذارد . او با مطالعه چندین کتاب از رازهای هری هودینی در این زمینه با تجربه تر شده بود .وی دوست داشت متفاوت باشد و همیشه سعی می کرد راز شعبده بازان دیگر را حدس بزند . در این میان تصمیم گرفت تا پشت پرده بازی های شعبده را به مردم نمایش دهد اما یک مشکل این میان بود و آن نمایان بودن چهره اش بود .از اینرو ایده شعبده با ماسک به ذهنش خطور کرد و توانست با همکاری و اسپانسری شرکت نش در یکی از شبکه های تلویزیونی مجموعه Mask Magic را ارائه دهد .
بر خلاف تصورش این مجموعه با استقبال بی نظیری از سوی مردم مواجه شد . ادامه دادن این کار نیاز به هزینه بسیار گزاف بدون وجود اسپانسر و نیز مشاجره با انجمن شعبده بازان را می طلبید .استقبال این مجموعه ولنتینو را بر آن داشت تا بار دیگر در سال 2008 مجموعه جدید از Mask Magic را ارائه دهد و بار دیگر راز پشت صحنه بزرگان شعبده بازی را فاش نماید .
ولنتینو در بازیهایش نصف شدن دیوید کاپرفیلد و عبور از دیوار چین را به خوبی به نمایش می گذارد . روال انجام مجموعه هایش بدین صورت است که ابتدا خود شعبده را برای شما به نمایش می گذارد و سپس راز شعبده را به شما آموزش میدهد . شما می توانید راز غیب شدن یک فیل و یا راز پرواز کردن کریس آنجل در آسمان را از مجموعه Mask Magic به راحتی بیاموزید .
در هر قسمت از این مجموعه 5شعبده باز ماسک دار ول ولینتینو 5-10 راز شعبده بازی را فاش میکند.
همچنین در این مجموعه ولنتینو فقط به بازگویی رازهای بزرگ بسنده نکرده و به بسیاری از شعبده بازی های خیابانی و محفلی نیز میپردازد . برخی از این شعبده ها بسیار ساده بوده و با وسایل بسیار ساده طراحی شده است اما درست انجام دادن آن باعث شگفتی اطرافیان شما میگردد .


نام كالا : مستند فاش کردن اسرار شعبده باز های بزرگ جهان - Mask Magic:Magics Biggest Secres     قيمت : 5,000 تومان



كد : 560550     تعداد مشاهده : 239     وزن : 129 گرم     فروشنده : اینترنتی آتروپاتگان



نظرات شما عزیزان:

محمد جواد
ساعت15:19---15 بهمن 1390


سلام وبلاگد خيلي خوبه وقشنگه حتما من بهت سرميزنم اگه با تبادل لينک موافقي منو با نام : نرم افزار هاي توپ اندرويد لينک کن و به من خبر بده با چه نامي لينکد کنم اگه خواستي همين الان لينکد ميکنم ممنون


ممنون از نظرت به وبلاگت سر زدم وبلاگ خیلی قشنگی داری من تو رو با نام دلخواهت لینک کردم تو هم منو با نام (فروشگاه) لینک کن قربونت خدافظ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاه و آدرس post00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 867
بازدید کل : 197925
تعداد مطالب : 185
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1