بانک کتابهای رفرنس و مقالات رشته ریاضی و آمار
 
فروشگاه
فروشگاه
 
 
یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, :: 14:47 ::  نويسنده : علی

جزئيات :   بانک کتابهای رفرنس و مقالات رشته ریاضی و آمار

بزرگترین بانک پاورپوینت جزوات درسی مقاطع مختلف ، کتابهای پیام نور به صورت PDF، مقالات فارسی، تحقیق

بانک کتابهای رفرنس و مقالات رشته ریاضی و آمار

بیش از 4200 جلد کتاب ، بزرگترین بانک پاورپوینت جزوات درسی مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد ، پروپوزال و پایان نامه ، رساله دکتری ، کتابهای پیام نور به صورت PDF، مقالات فارسی، تحقیق، مقالات انگلیسی به همراه ترجمه فارسی، بزرگترین مجموعه کتابهای رفرنس دانشگاهی فارسی و انگلیسی، هندبوک های تخصصی، بانک مجلات تخصصی فارسی و انگلیسی، بعلاوه‎ی آرشیو کنکور کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد و المپیاد ریاضی. همه و همه در یک مجموعه فوق ارزشمند که حاصل جمع آوری تیم مدیریتی فروشگاه بوده در قالب 4DVD و با قیمتی استثنایی در پکیج مخصوص به همراه بسته بندی شکیل و اختصاصی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
ما با افتخار اعلام میکنیم که با آماده ساختن بسته ایی ارزشمند و استثنایی (در قالب 4DVD)، تمام نیازهای مخاطبان خود در رابطه با منابع اصلی رشته‎های آمار و ریاضیات کاربردی و محض برطرف ساخته و آن را تقدیم به کـسانی میکند که خواهان پیشرفت و ارتقاء تحصیل با کمترین هزینه هستند! بزرگترین و مهمترین تفاوت این پکیج با محصولات مشابه علاوه بر جامعیت بیشتر، دسته بندی فایل ها بر اساس فهرست موضوعی بسیار دقیق است. بنابراین در کوتاه ترین زمان مطالب مورد نیازتان را خواهید یافت! تحقیق های این پکیج به صورت کامل و آماده بوده و فقط کافیست نام خود را در ابتدای آنها قرار دهید. بهترین فرصت برای دانشجویان ، محققان ، اساتید و صاحبان سایت و وبلاگهای تخصصی:
دانشجویان گرامی : دیگر نیازی نیست به دنبال کتاب یا مقاله در اینترنت بگردید . اگر در انتخاب موضوع تحقیق خود مشکل دارید، اگر برای موضوع تحقیقی که به شما واگذار شده مطلب پیدا نمی‌کنید، اگر برای انجام پایان نامه های خود به مشکل برخورده اید، اگر در گزارش نویسی‎های خود احتیاج به منبع قابل اعتمادی دارید، اگر دانشجوی شاغل هستید و وقت کافی برای انجام پروژه های خود ندارید این بسته راهگشای شماست.
محققین و اساتید گرامی: اگر برای تهیه کتب و رفرنس های مربوط به رشته خود به مشکل برخورده اید، اگر در موردی خاص نیاز به تحقیق در مورد سوابق و جزئیات اجرای آن در خارج از کشور دارید، اگر قصد ترجمه کتابهای مرجع و کمیاب دارید، اگر نیاز به فایل های ارائه پاورپوینت برای تدریس در کلاسهای خود دارید با انتخاب این بسته درست به هدف زده اید.
صاحبان وبلاگ و سایت های تخصصی: اگر به دنبال افزایش بار علمی سایت خود هستید، اگر به دنبال بهبود رتبه خود در موتورهای جستجو هستید، اگر داشتن رتبه خوب در الکـسا برای شما مهم است، اگر انجام کارهایی برای افزایش بازدید از سایت خود را در برنامه دارید، اگر می خواهید مرجعی اینترنتی از رشته خود شده و با این کار سایت خود را مطرح کرده و با جذب تبلیغات کـسب در آمد کنید این فرصت را از دست ندهید.
با نازلترین قیمت صاحب انبوهی از اطلاعات باارزش مربوط به رشته خود شوید و هزینه های اضافی جهت فایل هایی که مربوط به رشته ی تخصصی شما نیست نپردازید! در بین فایل های مجموعه، مطالب مورد نظر خود را جستجو کنید و از تنوع آنها در بالا بردن دانش تخصصی و انجام پروژه های خود استفاده فرمایید.
مجموعه ای که امروز پیش روی شما عزیزان قرار دارد حاصل جمع آوری مدیر فروشگاه بوده و کاملترین بانک کتاب، پایان نامه و مقاله را با بیش از 4200 جلد با قیمتی استثنایی و کیفیت مثال زدنی در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. این مجموعه قابل استفاده توسط اساتید، دانشجویان مقاطع دکتری، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد، داوطلبان کنکور کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد، شاغلین و سایر علاقمندان به رشته آمار و ریاضیات می باشد. مجموعه بانک کتابهای رفرنس و مقالات دانشگاهی بر روی 4DVD با قیمت 6000 تومان برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.


نام كالا : بانک کتابهای رفرنس و مقالات رشته ریاضی و آمار     قيمت : 8,000 تومان


كد : b1     تعداد مشاهده : 594     وزن : 150 گرم     فروشنده : ایشاپینگ

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاه و آدرس post00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 149
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 306
بازدید ماه : 1046
بازدید کل : 198104
تعداد مطالب : 185
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1